Search and Hit Enter

VDV Media uskoro lansira besplatni email kurs o online komunikaciji

U savremenom digitalnom i dinamičnom društvu, prisutnost na internetu predstavlja neophodan deo strategije (plana rada ili biznis plana) svake organizacije.

Kvalitet prezentacije organizacije u javnosti putem interneta u velikoj meri doprinosi razvoju organizacije i uspešnosti aktivnosti koje ona sprovodi. Upravo komunikacija sa javnošću, ukoliko je profesionalna, kontinuirana, korektna i etična, doprinosi razvoju brenda organizacije i dovodi do prepoznatljivosti poruke koje organizacija kroz svoje delovanje želi da pošalje. Stoga je važno da svaka organizacija, bez obzria na veličinu, ima jasan komunikacijski plan za odnose s javnošću i da uz pomoću njega poboljša svoju vidljivost u javnosti radi kvalitetnijeg prenošenja svoje poruke.

Besplatni email kurs “Kako poboljšati vidljivost organizacije u (digitalnoj) javnosti u tri koraka”, koji uskoro lansira agencija VDV Media, je namenjen predstavnicima i članovima nevladinih organizacija, raznih formalnih i neformalnoh grupa, vlasnicima i zaposlenim u preduzećima i ustanovama, kao i pojednicima koji su na razne načine prisutni u javnom životu: zanatlijama, handmade kreativnim proizvođačima itd.

Kurs traje 3 dana, intenzivnog je tipa i sastoji se od tri email lekcije koje sadrže teorijsko-praktične informacije na temu unapređenja online komunikacije radi poboljšanja, odnosno unapređenja i povećanja vidljivosti organizacije u javnosti, uz praktične vežbe/zadatke.

Šta ćete naučiti na kursu?

  • Osnove odnosa sa javnošću i kanala komunikacije
  • Osnovne informacije o izradi plana komunikacije sa naglaskom na digitalne/online kanale
  • Korak-po-korak uputstvo za kreiranje mailing liste u Gmailu
  • Osnove pisanja poziva na događaj i saopštenja za medije
  • Osnove kreiranja objava na Facebooku i Instagramu iz kojih zrači profesionalizam.

Pred-prijave na besplatni email kurs su već sada moguće putem formulara na OVOM linku.

No Comments

Komentár

Ово веб место користи Акисмет како би смањило непожељне. Сазнајте како се ваши коментари обрађују.